Proiect

Țara Hațegului: Istorii vii

Definire identitate de brand de loc

Perioada

2022

Servicii

Branding destinație

Cercetare, analiză, identificarea valorilor comunității și ai pilonilor de dezvoltare ai brandului, dezvoltarea personalității brandului și a promisiunii de brand

Creație identitate de brand

Design de brand și dezvoltare slogan, dezvoltare manual de identitate a brandului

Facilitare generare inițiative de regenerare spațiu și activare comunitară

Comunicare

Plan de lansare și comunicare a brandului în comunitate

Context

Multe atracții fără un numitor comun.

I0 localități, 1 oraș, administrații locale din partide politice opozante

Provocare

Țara Hațegului, sit UNESCO
un paradox între bogăția de obiective turistice și venitul mic/cap de locuitor

Soluție

Coagularea comunității prin formarea unui Consiliu Strategic și realizarea unei personalități de brand distincte pentru toată regiunea și o viziune pe 10 ani.

Etapele dezvoltării strategiei și direcției de brand

Cercetare

Cercetare calitativă și cantitativă atât a rezidenților cât și a turiștilor la nivel național.

Strategie poziționare

Identificarea și dezvoltarea unei poziționări și a unei identități de brand plecând de la simbolurile regiunii ce au reieșit din cercetare.

Brosura brand

Identitate grafică

Dezvoltarea unei identități grafice pentru întreaga regiune.

Inițiative de brand

Propuneri de proiecte pentru diversificarea produsului turistic și valorizarea atuurilor existente în direcția poziționării de brand.

Proiecte ce implinesc viziunea pentru 2033

  • Centru de studiu

    Dezvoltarea unui centru de studiu și de
    divertisment în Hațeg legat de dinozauri și istoria zonei.

  • Identitate unitară

    Centralizarea promovării regiunii sub un singur brand și semnalizare unitară.

  • Rețea de puncte gastronomice locale

    Încurajarea lor prin consiliere si cursuri

  • Centru de conferințe

    Dezvoltarea unui centru de conferințe

Împreună cu Asociația de Turism Retezat, Institutul pentru Orașe Vizionare și GMP Community am parcurs un proces de câteva luni, la care au fost invitați să participe oameni activi din comunitatea hațegană, care au un cuvânt de spus în domeniile lor de activitate. Sunt onorat că suntem unul dintre puținele orașe ale României care deține o strategie de brand de un asemenea nivel, adresată atât turiștilor, cât și localnicilor, și sperăm să o putem implementa în următorii ani, alături de oamenii din Hațeg și Țara Hațegului.”

Adrian-Emilian Pușcașprimarul orașului Hațeg

To top