Definire identitate de brand de loc
Proiect
Țara Hațegului: Istorii vii

Perioada
2022
Servicii
Branding destinație
Cercetare, analiză, identificarea valorilor comunității și ai pilonilor de dezvoltare ai brandului, dezvoltarea personalității brandului și a promisiunii de brand
Creație identitate de brand
Design de brand și dezvoltare slogan, dezvoltare manual de identitate a brandului
Facilitare generare inițiative de regenerare spațiu și activare comunitară
Comunicare
Plan de lansare și comunicare a brandului în comunitate
Context
Multe atracții fără un numitor comun.
I0 localități, 1 oraș, administrații locale din partide politice opozante



Provocare
Țara Hațegului, sit UNESCO
un paradox între bogăția de obiective turistice și venitul mic/cap de locuitor
Soluție
Coagularea comunității prin formarea unui Consiliu Strategic și realizarea unei personalități de brand distincte pentru toată regiunea și o viziune pe 10 ani.
Etapele dezvoltării strategiei și direcției de brand

Cercetare
Cercetare calitativă și cantitativă atât a rezidenților cât și a turiștilor la nivel național.
Strategie poziționare
Identificarea și dezvoltarea unei poziționări și a unei identități de brand plecând de la simbolurile regiunii ce au reieșit din cercetare.
Identitate grafică
Dezvoltarea unei identități grafice pentru întreaga regiune.
Inițiative de brand
Propuneri de proiecte pentru diversificarea produsului turistic și valorizarea atuurilor existente în direcția poziționării de brand.
Proiecte ce implinesc viziunea pentru 2033
-
Centru de studiu
Dezvoltarea unui centru de studiu și de
divertisment în Hațeg legat de dinozauri și istoria zonei. -
Identitate unitară
Centralizarea promovării regiunii sub un singur brand și semnalizare unitară.
-
Rețea de puncte gastronomice locale
Încurajarea lor prin consiliere si cursuri
-
Centru de conferințe
Dezvoltarea unui centru de conferințe
Împreună cu Asociația de Turism Retezat, Institutul pentru Orașe Vizionare și GMP Community am parcurs un proces de câteva luni, la care au fost invitați să participe oameni activi din comunitatea hațegană, care au un cuvânt de spus în domeniile lor de activitate. Sunt onorat că suntem unul dintre puținele orașe ale României care deține o strategie de brand de un asemenea nivel, adresată atât turiștilor, cât și localnicilor, și sperăm să o putem implementa în următorii ani, alături de oamenii din Hațeg și Țara Hațegului.”