Proiect

Recensământ RPL2021

Campanie pentru promovarea recensământului și mobilizarea națională.

Perioada

2022

Servicii

Strategie de comunicare integrată

Campanie TV, radio și online

Campanie social media

Campanie națională distribuție postere

Relații publice și consultanță comunicare

Despre

GMP CommUnity a derulat una dintre cele mai ample campanii de interes public din România: promovarea Recensământului Populației și Locuințelor – RPL2021. Campania a avut loc în 2022, într-un climat social, politic și economic complex, marcat de crize suprapuse și reticență publică.

Provocare

Cum implici milioane de oameni într-un proces esențial?
RPL2021 a fost primul recensământ digital din România. Într-un context post-pandemic, marcat de dezinformare, migrație și izbucnirea războiului din Ucraina, campania a urmărit:
– creșterea ratei de autorecenzare,
– conștientizarea rolului fiecărui cetățean,
– promovarea beneficiilor concrete ale participării la recensământ.

Soluție

O campanie integrată, scalabilă și empatică.
GMP CommUnity a construit o strategie adaptivă, care a activat în paralel: TV, radio, digital, social media, afişaj local, comunități și lideri informali. Abordarea a inclus reacții rapide în situații de criză, initiative proactive, parteneriate media și colaborări cu grupuri vulnerabile sau greu accesibile.

Rezultate

  • Populație totală recenzată

    95%

  • Auto-recenzare online

    47%

  • Vizibilitate în mass media - cu 26.000 articole am atins in milioane persoane

    250

  • Vizibilitate TV - milioane reach

    10.7

  • Vizibilitate online - milioane afișări pentru bannere online

    9.7

  • Spoturi radio produse si difuzate

    47

  • 400 postari social media a generat in milioane afisari

    2.6

  • Postere distribute în toate localitățile din țară

    32.000

To top