Proces de branding local cu implicarea comunității
Proiect
Densuș: Pământ cu rădăcini în cer

Perioada
2023
Servicii
Branding strategic de destinație
Cercetare, analiză, identificarea valorilor comunității orașului și ai pilonilor de dezvoltare ai brandului, dezvoltarea personalității brandului și a promisiunii de brand
Creație identitate de brand
Design de brand și dezvoltare slogan, dezvoltare manual de identitate a brandului
Facilitarea poziționării strategice pe termen lung
prin formarea și coordonarea Consiliului Strategic de Brand, un grup de lucru multi-disciplinar cu reprezentanți din comunitate
Comunicare
Plan de lansare și comunicare a brandului
Despre
Vorbim despre o mână de o mie cinci sute șaptezeci și șapte de suflete.
Știu de unde se trag și ai cui sunt,
și au o mie cinci sute șaptezeci și șapte de feluri diferite
de a-ți povesti Densușul.
Au dorit să pună în scris cine sunt, ca să ii cunoaștem și noi cei de mâine,
și cei de poimâine.
Dar mai ales să le fie clară puterea ce stă în ei.
Și să vadă mai bine care le e menirea împreună,
de ce sunt aici pe pământul ăsta și de ce merită să îî știe lumea dincolo de hotarele comunei,
ale județului și ale țării.



Cum facem Densușul să devină un loc primitor și o sursă inspirată de petrecere a timpului?
Ne deschidem lumii.
Pentru ca avem ce lumea nu mai are. O moștenire vie a timpurilor.
O liniște atât de profundă, că pare nenaturală în zilele agitate de azi.
Procesul de branding

Cercetare calitativă
Am cercetat ce înseamnă Densuș în 2023. Ce înseamnă să fii de-aici.
Cum te vede lumea. Și cum e să vii aici.
Am avut interviuri cu 99 de densușeni care ne-au arătat cum văd ei locul ăsta, ce cred ei despre comunitatea din care fac parte.
Am aflat de la ei despre părțile bune, părțile care au nevoie de lucru, și mai ales despre ce-și doresc pentru locul lor.
Vor să le fie mai bine ca trai. Vor să le vină oamenii înapoi acasă.
Vor oportunități care să inspire oamenii să se mute aici, să lucreze aici sau să locuiască măcar temporar aici.
O mare parte din aceste nevoi se pot împlini prin turism.

Identitate vizuală și verbală
Poziționarea comunei este exact despre simbioza specifică Densușului, dată de fapte, și anume despre cum locul ăsta are rădăcini bine înfipte în pământ, prin cetăți, vulcani și ouă de dinozaur. Și, în egală măsură, rădăcinile locului sunt bine prinse și în cer, prin istoria îndelungată a bisericii de aici, pentru ca aici s-a slujit aproape neincetat.
Așa am ajuns ca în simbolul comunei să unim cele două componente. Încât omul simte legătura cer – pământ încă de la prima întâlnire.

Ambiție 2033
DENSUȘ, DESTINAȚIA RECUNOSCUTĂ ȘI PREFERATĂ PENTRU TURISMULFĂRĂ GRABĂ.
Am aflat împreună ce vrem să fie Densuș mâine, în 2033.
Am căutat calitățile unice și diverse ale comunei și le-am lăsat pe ele să vorbească despre loc și oameni, în loc să îi lipim noi etichete turistice.
I-am ajutat pe oamenii locului să înțeleagă și să vadă că “acasă“ al lor e un altfel de “acasă“ valoros, plin de daruri necesare pentru mulți.
Poziționarea comunei Densuș: Între cer și pământ
Densușenii, vechi și noi, sunt lăsați aici pentru a-i conecta pe oameni la rădăcinile lor și a-i ajuta să (re)descopere povestea pământului și a cerului.

Am plănuit cum ajunge Densuș acolo unde vrea în 2033.
1. Măsuri sistemice pentru susținerea turismului
2. Proiecte de conservare și promovare a tradițiilor și
meșteșugurilor ce duc la susținerea comunității locale și dezvoltarea turismului.
3. Proiecte de comunicare.